پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

آلبوم عکس وخاطرات پارسا

عید نوروز 91

1392/5/24 22:22
نویسنده : سحر
127 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امسال آخرین سالی هست که من وبابا دو تایی سال رو تحویل میکنیم البته بابا از مادر جون وپدر جون خواسته که برای سال نو پیش ما باشن که اگه من دردم گرفت دست تنها نباشیم

اما مادر جون گفته بود که روز 2 فروردین تهران میان ولی نشد چون پدر جون در 15 اسفند قلبش درد گرفت وبرای چکاپ اومدن تهران متاسفانه یکی از رگهای قلبش 80% گرفتگی داشت ومجبور شد استنت بذارن وبه همین جهت از 15 اسفند پیش ما بودن

من با خانم دکترم آخرین قرار رو برای 3 فروردین جهت معاینه گذاشتم وقتی برای معاینه رفتم دکتر گفت فشارم بالا است واگه صبر کنیم برای طبیعی ممکنه که نتونیم وبهتره که زودتر سزارین بشم با وجودی که اصلا دوست نداشتم که سزارین بشم ولی به خاطر شرایطم قبول کردم وقرار شد ساعت 7 صبح روز جمعه 4 فروردین بیمارستان بهمن باشم

با وجودی که همه به من میگفتن که بیهوشی کامل بگیر تا راحتر باشی ولی من قبول نکردم وترجیح دادم که بیحسی بگیرم برای اینکه اولین کسی باشم که پسر گلم رو ببینم

بلاخره شما در ساعت 8:50 دقیقه بامداد جمعه وارد زندگی ما شدی و رنگ وبویی زیبا به زندگی ما دادی

زمان تولدم

وزن:3kg

قد:cm48

دورسر:35cm

اینم چندتا عکس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهرا-مامان رضا
3 مرداد 92 1:33
سلام گلم مگه نگفتی چند تا عکس؟!؟ پس کو؟!؟ منتظر عکسهای زیبا از نی نی کوچلوی قشنگ هستم