پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

آلبوم عکس وخاطرات پارسا

دوران بارداری

1392/5/3 0:36
نویسنده : سحر
193 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم دلم در هفته 11 بارداری برای اولین بار سونوگرافی انجام دادم البته این سونو جهت غربالگری بود ودر همون هفته مشخص شد که شما پسر هستید

تا ماه 5 بارداری یعنی 20 هفته من هر روز سر کار میرفتم وبرعکس همه خانم های باردار خیلی سرحال و زبر و زرنگ شده بودم ویه لحظه رو صندلی بند نمیشدم

اصلا هم در دوران بارداری ویار نداشتم

هفته 20 برای سونو سه ماهه دوم غربالگری رفتم واونجا مشخص شد که دهانه رحمم باز هست واحتمال زایمان زودرس برای من هست به همین جهت من مجبور شدم که عمل سرکلاژ انجام بدهم و دیگه سر کار نرم وتبدیل به استراحت مطلق شد

برای من دوران سختی بود چون از یه طرف عادت به خونه ماندن نداشتم واز طرفی مامان سیمین وبابایی تقی بخاطر گرین کارتشون مجبور بودن بروند امریکا و برای زایمان من هم نمیتونستند بیاییند و دوران سخت و تنهایی من شروع شده بود

البته خانواده خاله رویا بودن ولی خوب هیچکس جایی پدر ومادر رو برای من نمیگرفت

من در دوران بارداری 10 کیلو بیشتر وزن اضافه نکردم و با وجود حاملگی دائم تو رژیم بودم ولی تا دلت بخواد ورم کرد بودم و شده بودم مامان گامبالو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)