پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

آلبوم عکس وخاطرات پارسا

22 ماهگی(دی ماه)

1392/10/24 0:40
نویسنده : سحر
172 بازدید
اشتراک گذاری

دومین شب یلدا پسرم هم به خیر وخوشی برگزار شد ولی امسال مختصر بود چون خانواده بابا از شمال نیومدن و خاله رویا هم رفته بود مسافرت ترکیه ولی بازم خوش گذشت

این ماه کلمه ای که از صبح بلند میشی وتکرار میکنی

دایی دو یعنی دایی جون اولین باره که دو کلمه پشت هم میگی

بعدشم یه شیرین کاری کردی من پشت فرمون بودم که بابا اومد وخواستیم جابجا بشیم من پیاده شدم بابا مهدی گفت سرده  در وببند که بچه مریض نشه منم با این که به خودم سپرده بودم که در رو نبندم ولی یادم رفت ودر رو بستم شما هم فوری در ماشین رو قفل کردی بابا جون خیلی ترسیده بود ولی من چون میدونستم که بلدی در رو باز کنی خیلی خونسرد بودم وهمش میخندیدم 3 تا اقا هم ایستاده بودن ما رو نگاه میکردن هر چی بابا میگفت که دکمه رو بزنی که در باز بشه توفقط میخندیدی بلاخره بعد یک ربع من تونستم راضیت کنم که در رو باز کنی وما سوار ماشین بشیم

راستی اسباب بازی مورد علاقه ات تبلت مامان سیمینه

در ضمن شما خیلی مومن و نماز خون هستی

 

هنر مامان

بالکن خونه محل شما وامیر عباس در هوا سرد زمستان به منظره نگاه میکنید

جمعه 20 دی ابعلی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)