پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

آلبوم عکس وخاطرات پارسا

20 ماهگی (آبان92)

1392/9/25 17:20
نویسنده : سحر
196 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم دو تا دندون نیش پایین و بالا سمت راست شما در امد وشما16 دندونه شدی

تعداد کلماتی هم که میتونی درست بگی به شرح زیر هست

مامان 

بابا

اب

نون

ددر

طاها

عمه

عمو

دایی

سحر

علی

دو

ده

یویا(رویا)

ازی

تازگی ها کمی هم شیطون شدی ودوست داری از دیوار هم بری بالا ولی وقتی تو جمع قرار میگیری خیلی پسر اقایی میشی طوری که همه به ما میگن چه پسر ارومی

یه سی دی انیمیشن که روش اهنگهایی شاد داره رو خیلی دوست داری وهمش باهاش می رقصی و من محکومم به این که از صبح تا شب این اهنگها رو گوش کنم

در ضمن دومین قرار هم با مامانای کلوپ تو کافه خلاقیت داشتیم که خیلی خوش گذشت

در یک عملیات انتحاری من از شما پستونک رو گرفتم با این که عاشقش بودی ولی خیلی برای پستونکت سوگواری میکردی در حدی که همه به من میگفتن ظالم

یه اتفاق بدم اخر این ماه افتاد این بود که پدر بزرگ بابا مهدی به رحمت خدا رفت و ما برای مراسم به شمال رفتیم وشما اینقدر عاشق طبیعتی که حاضر نبودی تو خونه ببمونی وبه شدت سرما خوردی و در ضمن از بس لج داشتی من مجبور شدم که تو جمع به شما پستونک بدم ومتاسفانه شما باز پستونکی شدی

 

عزیزم اینجا تازه از حموم اومدی وبرای اولین بار تو خونه حاضر شدی دمپایی بپوشی

با دوستان کلوپ در کافه خلاقیت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ابجي سجا
25 آذر 92 17:12
اي جاااان خدانكهداره براتون