پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

آلبوم عکس وخاطرات پارسا

ماه چهارم تولد

1392/7/1 2:08
نویسنده : سحر
1,284 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم تو این ماه مهمترین و سخت ترین کاری که انجام دادم این بود که شما رو در تاریخ 91/4/10  توسط آقایی دکتر حامد اخوی زادگان (متخصص ارولوژی) ساعت 17 بعدازظهر در کلینیک ختنه کردیم فقط موقعی که بی حسی میزدن شما یکمی گریه کردی و بعداز ختنه چون بی حس بودی وقتی از اتاق عمل آوردن وتحویل من دادن شما همش به من میخندیدی  من به همراه عمه شهره شما رو بردیم ختنه کنیم و بابا مهدی بیرون در ایستاد وطاقت درد کشیدن شما رو نداشت بعد از یک ساعت که از ختنه شما گذشته بود و اثر بی حی رفته بود شما بی وقفه گریه کردی وتا صبح به گریه ادامه دادی و حاضر نبودی جیش کنی و تا دو روز درد شدید داشتی یک هفته بعد از ختنه ما راهی شمال شدیم و به محض اینکه به شمال رسیدیم حلقه شما افتاد پدر جون و مادر جون برای شما جشن ختنه سوران گرفتن و همه فامیلهای بابا تو جشن حضور داشتن وشما حدود 500 هزار تومان هدیه جمع کردی

اتفاق دیگه ای که تو این ماه افتاد این بود که مامان پوفی (مادر بزرگ من) زمین خورد و استخوان لگن و ران پاش شکست و مجبور شد بیمارستان بستری بشه و عمل بشه و متاسفانه به خاطر سن بالا عوارض بعد عمل رو نتونست تحمل بکنه و در تاریخ 21 تیر ماه 91 به رحمت خدا رفت  روحش شاد 

این دوران خیلی به من سخت گذشت 

تو این ماه شما با کمک می نشستی وبرای اولین بار روروئک سواری کردی

عکس در ادامه مطلب

جشن ختنه سوران

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)